SaraSwiss

Tjugoett, Finlandssvensk, Student & Campus Helsingborg

Lite av allt

Kategori: Allmänt

 
 
Lite höst. 
 
Lite Skypedate med charmtrollet Felix och hans föräldrar. 
 
<3
 
Lite alkohol.
Ett glas vitt och favorit Päron Somersby. (Snuset är såklart inte mitt, så pass svensk har jag inte blivit.) Först var Silja, Viktor, Isabel och hennes kompis och jag en stund på Villan där vi "såg" på Sverige-Österrike fotbollsmatchen. På grund av för få sittplatser och för mycket människor drog vi vidare till baren Mandarin, där vi avnjöt lite alkoholhaltiga drycker. I morgon blir det fest, om det går enligt planerna skall tackfesten för faddrarna ta oss till Retro i Helsingör. Jag har inte varit så ivrig inför morgondagens planer men det blir säkert bra. Med dessa ord önskar jag er ett trevligt veckoslut, som vi säger i svenskfinland.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: