SaraSwiss

Tjugoett, Finlandssvensk, Student & Campus Helsingborg

2 dagar i rad

Kategori: Allmänt

Galna Rebecca och Sofia på världens bästa Tbar. Det var så roligt på fredag, väldigt lyckad utekväll med flickorna från Lund! En liten detalj förstörde lite men vad kan man. Går inte att ändra på det mer.
 
Snälla Sofia och jag. Hon bjöd mig till henne nästa lördag igen, väntar redan haha!
 
Och sen lördag. Bilden säger kanske att Silja och Kevin bjöd på massvis av dricka. Har varken kvar mössan eller vantarna. Sedan ville jag ju inte hem efter baren, klockan var redan tre på natten så Daniel och Chris som också var ute (från min Nollningsgrupp) sa strikt åt mig att gå hem för att man enligt dem inte kommer in på krog mera vid den tiden. Ja sade "neeeej jag vill inte hem!!!" Blev arg och dramatiserade det hela, hittade väl på hemska historier om vad som eventuellt kan hända mig nu när jag måste gå ensam hemåt. Det slutade med att de smygit sig upp för backen och skrämde mig. Haha jag sade vant "jag VISSTE att ni skulle göra det där!". Skrattade åt mig själv på söndag när minnena kom tillbaka.
 
 

Kommentarer

  • Annie säger:

    Haha :) verkar som du haft superkul!!! Vill med festade dig nån gång :D

    Svar: jaa det måst vi annie :D hehe
    Sara

    2013-11-12 | 22:52:19

Kommentera inlägget här: