SaraSwiss

Tjugoett, Finlandssvensk, Student & Campus Helsingborg

Blixtar och dunder

Kategori: Allmänt

 
Här har det åskat, blixtrat och regnat. Ja det regnar väl fortfarande. Söndagen till ära har jag lite angst (förvånande eller hur?), bland annat för att jag inte deltog på morfars 90-årsfest. Julia hade igår lagt upp en instagram bild från vårt vardagsrum där brasan var på och jag önskar jag vore där. Mamma, pappa, syskon och god hemlagad mat skulle vara ytterst trevligt. 
Gårdagen då? Ja den gick inte enligt planen men jag försökte göra det bästa av situationen. Slog handen i bordet och sa NEJ NU. Nånej det gjorde jag ju inte, men har man bestämt att man ska festa så får man väl se till att göra det också! Funderingarna över hur festen sedan gick är en annan sak. Det brukar söndagarna bestå av. Kul?
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Vi saknade nog dej också. Här har det varit soligt o varmt o kalaset blev lyckat. Kram

    Svar: Vad bra! Morfar får snart ett brev av mig. Tror jag ringer honom på tisdag:)
    Sara

    2013-10-13 | 22:34:00

Kommentera inlägget här: