SaraSwiss

Tjugoett, Finlandssvensk, Student & Campus Helsingborg

Hey Jay!

Kategori: Allmänt

Förra fredagen var jag ganska säker på att jag såg Jay Smith utanför en liten butik i Helsingborg. Jag googlade just honom och han är tydligen härifrån. Så är även The Sounds. I morgon hamnar jag jobba på Torsdagspuben  eftersom man måste ha jobbat vid två tillfällen för att få vara med på en sittning för personalen den 30 november. 9.11 uppträder The Sounds i Helsingborg och på Torsdagspuben kan man därför vinna biljetter till deras keikka
Idag har jag varit på konstigt dåligt humör, har inte direkt någon orsak till det men så är det ibland. Är även stressad inför måndagens tent och ändå gör jag inget åt saken. 
I somras såg jag Jay (waaau...) utanför Prisses i Ekenäs när jag gick hem från Ettan och då skaka jag hand med honom. "Heeey Jaaay!"
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: