SaraSwiss

Tjugoett, Finlandssvensk, Student & Campus Helsingborg

Snabbdate på McDonalds

Kategori: Allmänt

Au pairen Kajsa från Göteborg skulle till Lund i helgen så vi träffades en timme på Knutpunkten i Helsingborg på fredag eftermiddag innan jag skulle gå på Halloweenfesten. Det var roligt att se henne igen! Senaste gången vi träffades var förra jullovet när hon och Sofia hälsade på mig några dagar i Finland. Det blev en snabb träff på McDonalds och sedan skulle hon hoppa på ett tåg till Lund där hennes kompis åkte. Nästa gång skall vi träffas lite längre tid och kanske festa loss tillsammans!
På bilden har vi Alina som var utklädd till katt och jag var en idian. För en gångs skull kom ponchon i användning. Det var mycket folk på Villan och roligt att festa lite igen. 
Igår var jag på Thor 3D bio, det är inte någon typ av film jag skulle välja om jag bestämmer mig för att gå på bio, men den var faktiskt helt bra. Isabel frågade en timme innan den började ifall jag vill komma med och jag hade inte alls några planer för resten av veckoslutet så jag följde gärna med. Idag har jag inte umgåtts med någon, ush vad tråkigt. Jag gick ut och gå längs med Landborgspromenaden och nu skall jag se på lite Modern Family avsnitt som Louise tipsade mig om, den serien är nog ganska rolig fastän jag tyckt att den verkar lite jobbig. Det går ju alltid snett för dem! Med andra ord passar den mig bra, hahaha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: